۵ پاسخ

یه مشاور تغذیه میگفت روزی یه دونه قهوه و سه تا لیوان چایی مجازه ولی ماه های اول بهتر کمتر مصرف بشه

نه بخور گلم فقط نباید درصد بالا باشه وگرنه ایرادی نداره

روزا باییید بخوری

ن عزیزم بخور

من ک همش میخورم
نسکافه و کاپوچینو

سوال های مرتبط

مامان شکوفه بهاری ۲ مامان شکوفه بهاری ۲ ۱۵ ماهگی
مامان دوتاپرنسس مامان دوتاپرنسس ۱۲ ماهگی
مامان مهرسا👧 مامان مهرسا👧 ۱۶ ماهگی
مامان یسنا و حسنا مامان یسنا و حسنا ۲ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی