نسکافه کاپوچینو تو شیردهی مجازه؟

۹ پاسخ

منکه میخوردم
برا خواب بچم مشکلی ایجاد نمیکرد

اگه میخای احتیاط کنی فقط شبا نخور که بدخواب نشه بچت

کافئین فک کنم بچرو بیخواب کنه

میشه خورد ولی میگن شیرو کم میکنه ،من خودم هر شب نسکافه میخوردم تا یک ماه اول

میتونی بخوری تو بیمارستان هم خودشون گفتن بخوریم

اره میتونی بخوری ولی زیاد نه چون بچه رو بی خواب میکنه

اگ کولیک داره و دلدرده نباید بخوری دکتر بمن گف، اگرم الرژی ب پروتئین گاوی داره ک کلا نسکافه حدفه

اگه رفلاکس داره نخور
وگرنه عیب نداره

قهوه هم‌مجازه من میخورم هیچ تاثیری هم روی خواب بچه نداره🤣🙏🏻

من قهوه ام میخکرم هرروز

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۸ ماهگی
مامان مهرسا👧 مامان مهرسا👧 ۱۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۸ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۷ ماهگی