زردی 10,2 خوبه؟

۷ پاسخ

باشیر خوب میشه

باید بیاد پایین ده

مرزیه یه شب دیگه دستگاه بیاری خونه خیلی بهتره

زیاد بهش شیربده نزار بره بالا

تند تند فقط شیر بده
اگه شیر خودت کمه شیرخشک بده سریع میاد پایین
هبچی جز شیر ب بچه ندیااا
حرف کسیو گوش نکنی چیزای گیاهی نه خودت بخور نه ب بچه بده🥴

مراقبش باش بالا نره من ۱۰ و نیم بود ۲۴ ساعت زیر دستگاه گذاشتیم

خوبه فقط نزار بره بالا

سوال های مرتبط

مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۴ ماهگی
مامان یسنا مامان یسنا ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۹ ماهگی
مامان مهرداد مامان مهرداد ۸ ماهگی
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی