باشیر خوب میشه
باید بیاد پایین ده
مرزیه یه شب دیگه دستگاه بیاری خونه خیلی بهتره
زیاد بهش شیربده نزار بره بالا
تند تند فقط شیر بده
اگه شیر خودت کمه شیرخشک بده سریع میاد پایین
هبچی جز شیر ب بچه ندیااا
حرف کسیو گوش نکنی چیزای گیاهی نه خودت بخور نه ب بچه بده🥴
مراقبش باش بالا نره من ۱۰ و نیم بود ۲۴ ساعت زیر دستگاه گذاشتیم
خوبه فقط نزار بره بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.