سلام خانوما میگم شما برای اینکه شکمتون زیادترک نخوره چیکارکردین؟

۳ پاسخ

فقط کرم ماستلا بخر

من از ۱۶ هفتگی خوردم
از ۸ هفتگی کرم ضد ترک خوب و گرون خریدم روزی دوبار زدم ولی خورد 😂😂🤕
عب نداره فدای سرت بستگی ب جنس پوست داره

همه چی برمیگرده به جنس پوست
من خودم هیچی نمیزنم تو هیچکدوم از بارداری هامم ترک نخوردم
دوستم انواع کرم و لوسیون هارو زد بازم شکمش ترک های بزرگ خورد

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان سامیار مامان مامان سامیار هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی‌نی ناز🐣 مامان نی‌نی ناز🐣 هفته هفدهم بارداری