۲ پاسخ

منم الان دارم میمیرم از سوزش معده
زیر سرتو بلند کن دوتا بالشت بزار یکم بهتر میشی

رفلاکس عادیه 😑من پرتقال و گوجه و چای میخورم بدتر میشم

سوال های مرتبط