مامانا چرا فقط وقتی دراز میکشم معدم میسوزه؟😭

۳ پاسخ

قرص پنتوپرازول۴۰ خوب میکنه

چون اسید معده ات برمیگرده
سرتو بالاتر بزار

رفلاکس معدس

سوال های مرتبط

مامان حبه قند 🍬 مامان حبه قند 🍬 ۸ ماهگی