۶ پاسخ

صدک ۲۵تا ۷۵ باشه خوبه نرماله زیرش کم وزن و بالاش وزن زیاد محسوب میشه

مهمه ۲۷ هفته دکتر منم ۲۷ هفته فرستاد ۱۲۰۰ بود بچم صدک ۵۰ زد ک نرماله

صدک و کلا یه مرجعی زده که ایرانی نیس خب مشخصه همه بچه ها مثل هم نیستن ژنتیک منطقه تغذیه متفاوته بعدشم دوقلو فوقش جفتشون ۲ و نیم دنیا بیان انتظار اونا چیه الان

صدک چندن؟
مثلا ۳۰ باشه یعنی تو ۱۰۰ درصد بچه ۳۰ تاشون رشدشون و اینا مثل بچه شماست

ریحانههنوز درگیری

صدک چیه؟؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی👶🏻 مامان جوجه طلایی👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩵سید مصطفی 🩵 مامان 🩵سید مصطفی 🩵 ۷ ماهگی
مامان کمیل مامان کمیل روزهای ابتدایی تولد