۱۰ پاسخ

خوبه
زیر ۱۰ کمه

دوباره سونی رشد نوشته واسه دوهفته دیگه اگه زیاد نشد باید داپلر بدم بعدش

۱۰ تا ۹۰ نرماله

دکتر من میگه از ۱۰ ب بالا باشه خوبه
سعی کن وزنشو ببری بالا اما الانم تو رنج نرماله استرس نداشته باش

وزنش ۱۳۹۰بود هفته پیش

کمه ‌‌.‌

خیلی کمه. تغذیتو بیشتر کن

خیلی کمه 😐

وزنش چقدره

کمه دیگه

سوال های مرتبط

مامان دلوین
🤍🤍🤍🤍 مامان دلوین 🤍🤍🤍🤍 ۲ ماهگی
مامان محمد منان مامان محمد منان روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا اشکان👩‍👦 مامان آقا اشکان👩‍👦 ۱۰ ماهگی