۱۶ پاسخ

خوبه من ۲۸هفته رفتم ۱کیلو بود

ماشاله خوبه

خوبه بنظرم ولی ازین به بعد چیزای مقوی زیاد بخور

خیلی خوبع

خیلی خوبه

خیلی خوبههه

نرماله

خوبه عزیزم برا من 28هفته بود 950گرم بود

خوبه من ۲۹هفته۱۴۰۰بود گفت خوبه

خیلی خوبه برا من ۳۱ هفته ۱۴۵۰ بود

خیلی خوبه من ۲۸هفته تکمل رفتم ۱۰۶۰بود🫠

البته پرسنتایل رو برات 35 درصد زده خوبه

سونو گرافی امین پور رفتی؟

1500 الی 1600

یه کوچولو کمه باید 1500 باشه

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلوین
🤍🤍🤍🤍 مامان دلوین 🤍🤍🤍🤍 ۲ ماهگی