سونو آنومالی تا چقد وقت داره انجام بدیم

۸ پاسخ

بهتره تا ۱۹ هفته انجام بشه

۱۸ تا ۲۲ هفته

منم رفتم سونو 18 هفته و چند روز بودم دکتر ک سونوم کرد گفت بهترین وقت اومدی افرین

من که نمیرم درکل یک سنو ساده میدم خدا خودش مراقبش باشه بیشتر آدمو به جوش میندازن

عزیزم یه سرچ بکن تا چه هفته ای اگهدور از جون شما نینی، بچه مشکلی داشته باشه جواز سقط میدن
وگرنه تا 23هفته هم میشه انومالی داد

تا ۲۲ وقت هست ولی همون ۱۸ هفته و ۳ اینا بری خوبه من ۱۷ هفته ۵ روز بود رفتم

بهداشت بهم گفت 19هفته برو

تا ۲۲هفته

سوال های مرتبط

مامان محمدصدراو تودلی مامان محمدصدراو تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ... مامان ... هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیناز🩷گل‌پسر💙 مامان آیناز🩷گل‌پسر💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نور ✨🧸 مامان نور ✨🧸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امید 🩵 مامان امید 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری