۷ پاسخ

سلام دوستان من ۱۹هفته و ۱۴ روز سونو رفتم جنین سفالیک بود خیلی درد دارم تو نشستن آیا طبیعیه ؟بچه میچرخه؟

منم‌دارم‌ فقط موندم دستشویی

دقیقا هروز یه درد تجربه میکنم 😂

برا من انگار استخوانش شکسته نمیتونم دراز بکشم تا دو دقیقه دراز میکشم میمیرم از درد نمیتونم تکون بخورم شب بخوابم صبح با گریه بیدار میشم🥲🥲

اونروز داشتم
قشنگ میمردم
فک میکردم سنگ دارم همینکه رفتم آزمایش و دکتر خوب شدم انگار زیر لفظی میخاست 🥴

منم بعضی وقتا دارم😂

من.

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان و نورا💙🩷 مامان نویان و نورا💙🩷 ۱ ماهگی