۷ پاسخ

ما با همشون درست میکنیم خوب میشه

ارد سه نول یا همون سه صفر

ارد نشاسته زرت اسفنجی میشه عین کیک تولدیا وسبکه خوردنش سنگین نیست من درست میکنم

من با آرد نونوایی درست میکنم

سه صفر عالیه بستگی به مدل پختن و اندازه موادت

آرد سه صفرقنادی خوبه

والا من آرد نونوایی درست میکنم عالی میشه

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان رستا مامان رستا ۱۲ ماهگی