کسی بود بچش این مدت سرما بخوره صداشم گرفته باشه؟

۲ پاسخ

درحد یه بخور کوچکی براش بگیر. توخونه نیازمیشه ای داخل دستت نیست کوجک هستن قیمتشون مناسبه. بخور سرد ازداروخونه بگیر برو مطب یا بیمارستان براش بخورمیدن

عزیزم بخور سرد بهش بده تاراه نفسش بازبشه. پسرمن سرماخورد خس خس سینه ولش نمیکردگریه میکرد صداش نمیومدبالا و اب بینی داشت

سوال های مرتبط

مامان کیان و مهیار🩵 مامان کیان و مهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی قند عسل 🩵 مامان علی قند عسل 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی