۶ پاسخ

ففول بخورعزیزم عالیه

اهنتو بگو دکترت عوض برا من درست شد البته بعد ۷ ماه عذاب الهی

حتما بخور
و قرصی بگیر ک باهاش یبوست نشی
من ففول گاین میخورم

وا کجا یبوست میاره من ففول میخورم عالیه

عزیزم همچین آخرم نیستیا برند ففول بگیر مشکل گوارشی بوجود نمیاره

من میخورم یبوس نمیشم

سوال های مرتبط

مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی