اگه یه شب اسپرین نخوریم چی میشه

۶ پاسخ

آسپرین چیه

هيچي اسپرين تا ٥ روز تو بدن فعاله فردا بخور

چیزی نمیشه ولی اگه مثل من وسواس فکری شدید داشته باشه ساعت دو شب شوهرتو میفرستی داروخونه😂😂کارای منو نکنین بگیر بخواب فردا صبحم خوردی خوردی

هیچی نمیشه یه شب دوشب
من که کلا قرصامو دارم یکی درمیون میخورم متأسفانه

من در طول بارداری اصلا نخورم البته دکتر نداده بود

هیچ نمیشه فرداش بخورش

سوال های مرتبط

مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان سوسو مامان سوسو ۱۰ ماهگی