سلام مامانا
برا سزارین
اسپرین از چند هفته باید دیگه نخوریم؟

۹ پاسخ

به من دکتر گفت ۳۵ قطع کنم

۳۶ هفته

دکتر خودت باید بگه

تا ۳۵ هفته دیگه قط میکنن

ب من گفتن تا ۳۴ هفته و ۲ روز میتونم بخورم

برای عملایی مث سزارین فک کنم از ی هفته تا ده روز قبل قط میکنن
ولی مثلا واسه سرکلاژ ب من گفت فقط از دو روز قبل نخوری کافیه

واسه من از 36 هفته گفت دیگه نخور

برای من رو وقتی وارد ۳۶ هفته شدم قطع کرد

دکترت باید بگه

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی