خانوما از چند هفته ب بعد باید اسپرین و قط کنیم

۵ پاسخ

دکتر من گفت تا ۳۶هفته بخورم

دکتر من گفت تا 36 هفته باید بخورم

اینو دکتر باید مشخص کنه برات گلی
منم هنوز نرفتم بپرسم تا کی بخورم🥴

دکترم گفت تا ۳۶ هفته

به من گفت 34

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری