آسپرین رو باید چند هفته ققطع کنیم

۸ پاسخ

دکتر به من گفت تا ۳۴ هفته باید استفاده کنی

۳۶هفته

بهتر قطع کنی من ۳۵کامل قطع کردم ۳۷ کامل زایمان خونم خیلی رقیق بود خونریزی زیاد پیدا کردم بازم با دکار صحبت‌کن

من 35 هفته کامل بدون ی روز بالا پایین گفت قطع کنم

به من گفته بودن تا اخر۳۵هفته

دکترم ب من گفته تا ۳۶ هفته باید بخورم

من قطع کرده‌بودم‌الان‌باز گف روزی دوبار بخور

فک کنم تا ی هفته قبل زایمان چون من تاالان دارم استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان نینی🧸👶🏻 مامان نینی🧸👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیلین و ماهلین مامان آیلین و ماهلین ۷ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی