خانوما کسی شربت سرماخوردگی کوریزان به بچش داده؟

۴ پاسخ

بله دادم

عزیزم بچه ی دوسال به بالا

آره خیلی تاثیر نداشت... من بچم همین سن ها بود دادم نسخه دکتر عمومی بود.... برای کودکان چن سال هم تجویز میکنن. همون پلارژین بهتر بود

بله من میدم

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان عشق مامان عشق ۱ سالگی
مامان سامیار و داریوش مامان سامیار و داریوش ۱ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی