۵ پاسخ

بسلامتی خوشکلم کم کم جمع کن
انشالله منم یه روز برم خونمون

سلام عزیزم از اینکه میخوای بری خونه ی خودت خوشحالم ان شاءالله روزی همه مستاجرا ولی اسباب کشی با دو تا بچه خیلی سخته ب شیرینی صاب خونه شدنت میاره تحمل کن🤗😀

سلام لطفا جواب این آزمایش رو بگید

تصویر

من قرار بود جمعه اسباب کشی کنین وسیله هام همش پهنه😂کووتا یکماه دیگ
حالت فکرکنم کنسل شد خونه ای ک کزفتیم باز باید بگردیم🥲

کجا میری عسلمممم؟
بیام کمک😁

سوال های مرتبط

مامان هامین🧒🏻 مامان هامین🧒🏻 ۲ سالگی
#فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری
#پوشک زایمان کودک گهواره شیر خشک
خانومای باتجربه
من میخوام از بعد عید شروع کنم کم کم اسباب خونه رو جمع کنم
که تو اخرا تابستون ببینم میشه جابه جا شیم
بعد چون کمکی کسی رو ندارم میخوام از بعد عید شروع کنم و چون از طرفی خیلی اسباب اثاثیه دارم
ولی موندم چطوری جمع کنم
چون دو سه سری قبلی که اسباب کشی داشتیم همشو خودم تنهایی جمع کردم و بعد پهن کردم
و خیلیم اثاث بود یه جورایی که انگار بی نظم بود این اسباب کشیا
حالا میخوام از بعد این تعطیلات قشنگ و تر و تمیز جمع کنم که حداقل کمتر اذیت شیم
حالا چجوری جمع کنم
شماها اسباب کشی میکنید چجوریه
کارتن هم ندارم از کجا باید بخرم ؟؟؟؟
پلاستیک ضد ضربه میگیرید؟؟؟؟
بعد وقتی میرید خونه جدید تمام کارتن ها رو باز میکنید ؟؟؟؟
یا فقط اونایی که میخاین
چون خونه‌ای که میخوام برم یه خواب هست و از اینجا خیلی کوچیکتره
حالا ممنون میشم نظراتتون بگید ؟؟
بعد یه سوال دیگه هرچی رو که میخاید جمع کنید میشورید ؟؟؟؟