امشب خیلی حس پریودی دارم ببخشید واژنمم درد میکنه چیکارکنم؟؟

۴ پاسخ

نگران نباش
تا سه ماه اول همش حس و درد پریودی داری اگه لک و خونریزی داشتی بده

شیافت پروژستزون مقعدی

طبیعیه عزیزدلم خدایی نکرده لکه بینی درد غیر طبیعی خوب نیست...
شما روزهای اول بارداری تونم داشتید این حس رو؟

من زیردلم کمرم کاش نشم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا👧🏻🍼 مامان معجزه خدا👧🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قندک مامان قندک هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری