سلام آجیل زعفرانی اشکال داره بخورم

۷ پاسخ

نوش جانت ولی خام بخوری خاصیتش بیشتره

نه والا اگه زعفرونم روش باشه الان دیگه ضرر نداره ۳ ماه اول خوب نیست الان مشکلی نیست

نه بابا تو این گرونی کدوم کارخونه میاد زعفرون بزنه به آجیل بعدم زده باشن اونقدری نیس که مضر باشه من تو همه غذاهام زعفرون میریزم همیشه خوراکی اشکال نداره اگه نجمش زیاد باشه بده

معمولا اونا رنگه و اینکه شورن. واسه همین میگم نخور. خام سالم تره

نحور هرچی زعفرون داره نخور

نه عزیزم زعفرون نیس ک اسانس زعفرونه و رنگ غذا

کلا بهتره خام بخوری.

سوال های مرتبط

مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان الوین✨🧿 مامان الوین✨🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه من✨️❤️ مامان جوجه من✨️❤️ روزهای ابتدایی تولد