۱۱ پاسخ

من با بیمه سلامت توزایشگاه انجام دادم شد۳۰۰

من دولتی انجام دادم 100 تومن میشد

آزمایش اینک گفتی

دولتی نهایت ۱۵۰

آزاد یه جا ۱و خرده ای،بکجا رفتم ۴۰۰و خرده ای

من تو بیمارستان خصوصی انجام دادم 900و خورده ای شد

تو بیمارستان تامین رایگانه

من ازاد انجام دادم ۸ و خورده البته بیمارستان خصوصی

بیمارستان خود تامین بری رایگانه

عزیزم دوست داشتی بیا گروه تلگراممون
باردارن همه
تعداد هم زیاد نیست
به این ایدی پیام بده
@ftme_kh91

من بیمه بیمارستان رایگان انجام داد

سوال های مرتبط

مامان MAHED joon مامان MAHED joon هفته سی‌وسوم بارداری