۲ پاسخ

بعضی بچه ها خیلی حساسیتشون زیاده
بوی باقالی اذیتشون میکنه
ولی معمولا باقاله ی خشک خیلی اذیت نمیکنه اگه بپزن
سعی نزدیکش نبری فقط همین

جان.

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۱ سالگی
مامان 🌙نیلماه🎀 مامان 🌙نیلماه🎀 ۱۵ ماهگی