۸ پاسخ

فاموتیدین ۴۰ بخور عزیزم

شاید بریچ شده 😍

شیر بخور جوابه

من بیمارستان بودم پنتو و آندو میزدن خدایی عالی هم میام خونه میفتم از تهوع

من از اول بارداریم تا الان هر روز صبح پنتو میخورم با دمیترون تهوع
یکیشو نخورم همینجور بالا میارم😂💔

منم دیگه با قرص اروم نمیشه، انگار دنده هام رفتن تو معدم

ناشتا پنتو پرازول میخورم از ماه ۵ خوبه واقعا اذیت نمیشم

واسه من هیچی جواب نمیده جز به زور بالا آوردن

سوال های مرتبط

مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی