بچها ب جیگر رب بزنی بد میش اره

۶ پاسخ

بزن خوشمزه تر میشه

بزن.

مامیزنیم

مثل سس باشه اوکیه

نه خیلی خوشمزه میشه

ما نمیزنیم اما خیلی ها میزنن و اتفاقا خوشمزه میکنن بوی زهم رو‌میبره انگار

سوال های مرتبط

مامان اقاشاهان مامان اقاشاهان ۷ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان آرتین وآریا💫 مامان آرتین وآریا💫 ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان مهیاس 😍 مامان مهیاس 😍 ۱۰ ماهگی