مامانا کسی از چهارماهگی کمکی شروع کرد

۴ پاسخ

من از ۴/۵شروع کردم

رفلاکس داره دکترش گفت بهش بدم

من😂
تو دوستام مامان لیلی هم از ۴ شروع کرده
شیر نداری مگه؟

من چهار ماه ونیم بهش فرنی با آرد برنج دادم

سوال های مرتبط

مامان دوفندق وآرکان مامان دوفندق وآرکان ۹ ماهگی
مامان نفس و فندق🥜 مامان نفس و فندق🥜 هفته بیست‌وسوم بارداری