منم دکتر گفت شرو کنم موندم از چی شرو کنم
من ب دستور پزشک از ۵ ماهگی
من تازه شروع کردم اونم چون بچه خودش خیلی ب غذاها علاقه نشون میداد و دلم سوخت وگرن صبر میکردم۶ماه تموم شه
یله دکتر شروع کرد بخاطر وزنش که پایین بود و رفلاکس داشت
والا بچم ۴و ماه خورده ای هستش هنوز میترسم شروع کنم
چقد عجله داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.