۶ پاسخ

منم دکتر گفت شرو کنم موندم از چی شرو کنم

من ب دستور پزشک از ۵ ماهگی

من تازه شروع کردم اونم چون بچه خودش خیلی ب غذاها علاقه نشون میداد و دلم سوخت وگرن صبر میکردم۶ماه تموم شه

یله دکتر شروع کرد بخاطر وزنش که پایین بود و رفلاکس داشت

والا بچم ۴و ماه خورده ای هستش هنوز میترسم شروع کنم

چقد عجله داری

سوال های مرتبط