۵ پاسخ

منم دارمش

منم ۲۷ هفته گذاشتم هنوزم دارم

منکه هنوز دارمش

از چند هفته گی گزاشتی عزیزم؟!

من 38 هفته خودم رفتم پیش دکتر درش آورد بعد چند روز رحمم باز شد زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان آیکان👶🏻💙🌙 مامان آیکان👶🏻💙🌙 ۱۲ ماهگی
مامان دلاوین مامان دلاوین ۱ ماهگی
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری