خانما پساری رو تا چند هفته میزارن ؟
خطرناکه؟

۶ پاسخ

به هییچ عنوان درد نداره.دارم منمم

عزیزم پساری رو بالای ۳۰ هفته هم میزارن.اصلا چیزی نیست.تو مطب دکتر ده ثانیه هولش میده تو واژنت.نه درد داره نه هییچی..اصلا نگران نباش.برو بزار

من ۱۸ هفته و ۴ روز بودم پساری گذاشت دکتر برام

پساری چیه ؟

من ۱۹هفته گذاشتم چه خطری تازه از خطر جلوگیری میکنه البته من ۱۸هفته ام سرکلاژ شده بودما

اصلا چی هست؟

سوال های مرتبط

مامان آیکان👶🏻💙🌙 مامان آیکان👶🏻💙🌙 ۱۲ ماهگی
مامان دخترم و تو دلی مامان دخترم و تو دلی ۵ ماهگی
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان دلاوین مامان دلاوین ۱ ماهگی
مامان جوجه ام🥹🤍 مامان جوجه ام🥹🤍 هفته سی‌ودوم بارداری