به هییچ عنوان درد نداره.دارم منمم
عزیزم پساری رو بالای ۳۰ هفته هم میزارن.اصلا چیزی نیست.تو مطب دکتر ده ثانیه هولش میده تو واژنت.نه درد داره نه هییچی..اصلا نگران نباش.برو بزار
من ۱۸ هفته و ۴ روز بودم پساری گذاشت دکتر برام
پساری چیه ؟
من ۱۹هفته گذاشتم چه خطری تازه از خطر جلوگیری میکنه البته من ۱۸هفته ام سرکلاژ شده بودما
اصلا چی هست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.