۱۱ پاسخ

زایمان طبیعی باید دردت بگیره

اگه دردت بگیره باید زایمان کنی دیگه
خاله من یه بچشو۳۶هفته دنیااورد یکیو۳۷

آره گلم میشه
از 36 هفته بچه رشدش کامله

من ۳۸هفته و ۲روز بودم دردام شروع شد زایمان کردم همون روز طبیعی دنیاش آوردم

۴۰ هفته
۳۹ هفته ۳ روز

وا مگ. دست خودته 😕

۳۸ به بعد
مگه اینکه زودتر کیسه ابت پاره بشه زودتر زایمان کنی

دست خودت نیست ک باید وایسی بیاد

من طبيعي 38 زايدم

از ۳۶هفته بچه رسیدس دیگ

نه از ۳۸ هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی