۸ پاسخ

عزیز دلیل جوشای زیرپوستیش فهمیدی حساسیت به چی بوده؟

پسرتون دونه های پاش خوب شد؟پسره من همین طور شده اول رو مچ های دستش زد و بعدم رو دو تا روناش و حس میکنم داره زیاپ تر میشه

سلام دوست عزیز خوبین

نمیخارونه؟

فشار که میدی میترکه؟

حساسیت غذایی نیست احتمالا از لباسه یا گرما

سلام دختر منم همین مشکل رو داشت ناشی از حساسیت به پوشک بود و اینکه باید پوشک رو زود به زود عوض کرد!!

احتمالا حساسیته

سوال های مرتبط

مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی