۱۲ پاسخ

عزیزم رو خودت کار کن فردا بچه بیاد عصبی بشی میخای سر بچه خالی کنی

این چه کاریه دختر نکن سه ماه بیشتر دیگه نمونده تحمل کن به بچه اسیب نزن برو شوهرتو بزن فشارش بده گازش بگیر

خودت فشار میدادی ؟؟؟؟ 😐😐😐😐😐

عزیزم عصبانی میشی سر شوهرت خالی کن بچه چه گناهی داره آخه

تو اینجور مواقع اگر رو خودت کنترل نداری یه دفتر بیار با یه خودکار تا میتونی خط خطی کن به خشن ترین حالت...یه روش تخلیه خشمه...سعی کن این شکلی خودت و تخلیه کنی فردا به دنیا بیاد اعصابت خورد شه اونموقع میخوای چیکار کنی

چرا فشار دادی ؟

اگه حس بدی داری یا افسردگی داری یا هر چیز دیگ یه مشاوره برو بهتر میشی

وا چرا شکمت رو فشار بدید 😐

اشک توی چشمام برای بچتون جمع شد چرا این کارو کردی عزیزم
اون یه موجود ضعیف و تمام امیدش تویی ان شالله که چیزی نشده عزیزم

دست خودت نیس پس دست کیه دوسداری خودتو یکی الکی فشار بده عجب

برای چی فشار دادی

واسه چی فشار دادی

سوال های مرتبط