۸ پاسخ

منم ۲۶هفتم و اسهال شدم

من از خدامه اسهال بشم خسته شدم از یبوست

نه اگر مداوم بود برو نه یروز دوروز

من که شدم اسهال بعدش خوب شدم دقیقا سه روز بود اونم صبحا فقط

منم یکی دوروز بودم امروز یکم خوب شدم بخاطر معدم شربت لاکسی ژل خوردم اسهال شدم دوباره🥴🤦🏻‍♀️

اگ یولانی مدت بود برو

نه بابا برای هرچیزی دکتر نرو شاید یچیزی خوردی روانت کرده

لباس نی نی میفروشم ت تایپیکام عکس گذاشتم خوشت اومد بیا روبیکا کانال دارم قیمت حراجی😁

سوال های مرتبط

مامان کوهیار🤎 مامان کوهیار🤎 ۸ ماهگی
مامان فنچول مامان فنچول هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان زهرا کوچولو ♥️ مامان زهرا کوچولو ♥️ ۱ ماهگی