۲ پاسخ

من داخل زودپز میذارم هم سریع میپزه هم مطمئن میشم که دیگه گوشت خام نیست

سلام
من پیاز و سیب زمینی و هویج و گوشت ماهیچه رو میپزم و باهم میکس میکنم که قشنگ پوره بشه☺️

سوال های مرتبط

مامان تبسم مامان تبسم ۱۴ ماهگی
مامان طاها(صفورا) مامان طاها(صفورا) ۴ سالگی
مامان علی مامان علی هفته یازدهم بارداری