بچم انگار داره تو خواب کابوس میبینه چیکارش کنم

۱۶ پاسخ

قرآن بزار بالا سرش

بچه منم همینه
سریع بغلش میکنم
آیت الکرسی میخونم و نوازشش میکنم میخابع باز

پسر منم لینجوری انقد بد می‌ترسه که خودم گریه میکنم فقط باید خودم بغلش کنم صورتم بچسبونم به صورتش تا اروم بشه

دخترمنم توخواب میبنی یهو ی گریه میکنه یه گریه ایی میکنه یاحتی وقتی بیداره هم گریه میکنه شدید خودم بایدبغلش کنم تابغلش میکنم دم گوشش میگم مامان اینجاس بغل مامانی صورتمومیچسبونم ب صورتش دم گوشش اسمش میگم با سسس اروم میشه

کابوس نیست دلش درد یا ریفلاکس میزنه گلوش میسوزونه
من دخترم میدونستم به تخمرغ حساسیت داره و نمیدونستم ماکارونی هم تخمرغ داره و ناخواسته خوردم یکی دو دفعه انگار تو خواب چیزی دیده میزد زیر گریه قبلا هیچوقت اینجور نبود تا فهمیدم بله ماکارونی تخمرغ داره و بعد دو روز خون دفع کرد و مطمئن شدم علت اون گریه یدفعه آلرژی بود که خورده بودم

قران بزار بالا سرش

یه قران بالا سرش بزار وان یکاد یا ایت الکرسی بنویس بزن ب لباسش

فکر کنم احساس ما امنیه چون وقتی من کنارش دراز کشیدم اینجوری کابوس نمی‌بینه ولی وقتی پیشش نیستم خواب بد میبینه وبا ترس از خواب بیدار میشه

بچه منم همینجوریه!!!

بیدارش کن

دختر منم همینجوری بود همش تکون میخورد و سر و صدا میداد، بخاطر رفلاکسش هست دکتر بهش دارو داده

دست بکش روسرش یا بغلش کن

اینطور موقع ها دست بکش رو‌سرش و خیلی اروم بگو‌مامان پیشته صداتو بشنوه اروم میشه

بچه منم همینه طبیعیه

دختر منم همینه یهو گریه می‌کنه انگاذ

بچه منم همینه

سوال های مرتبط

مامان محمدمعین مامان محمدمعین ۱۰ ماهگی