بچها واسه باد معده وتفخ چی خوبه من خیلی اذیتم

۸ پاسخ

عرق زنیان هم فکنم خوبه

درحد ترکیدن طبیعی وایی خیلی بده

تا ۳ ماه اول طبیعیه بعد خودش از بین میرع

من همچی امتحان کردم ولی باز انگار صدکیلو تو معدمه ناهار شام میخورم اینجورم

باد معده طبیعیه

من ی ذره عرق نعنا با آب قاطی می‌کنم میخورم

منم اون هفته داشتم کاری نکردم ولی خودش خوب شد

چیزای نفاخ اصلاا نخور لبنیات رو کم کن حبوبات اینا

سوال های مرتبط

مامان محمد پارسا😍 مامان محمد پارسا😍 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین روزهای ابتدایی تولد
مامان سه دختر 🩷 مامان سه دختر 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان عایشه گلم 🥰😍👩‍🍼 مامان عایشه گلم 🥰😍👩‍🍼 ۹ ماهگی