سلام خانوما بلغره من زایمان کردم

۱۳ پاسخ

طعبیی زایمان کردی یا سزارین

بسلامتی و دل خوش

بسلامتی عزیزم 😍

مبارکه عزیزم‌.چند هفته بودی

مبارک باشه.زایمانت راحت بود؟

مبارکه 🥰✨

طبیعی؟ چند هفته؟

بسلامتی مبارک باشه

مبارکه قدمش پرخیرباشه طبیعی بودی یا سزارین

طبیعی بودی

منم 😂 طبیعی یا نه

مبارکههههههههه🥰🎀🎀

بسلامتی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نفس‌وبادوم مامان نفس‌وبادوم ۶ ماهگی
مامان آیهان و پناه مامان آیهان و پناه ۱۳ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی
مامان 💙نفسای من💙 مامان 💙نفسای من💙 ۱۰ ماهگی
مامان لاوکو😍❤ مامان لاوکو😍❤ ۱۱ ماهگی
مامان بهار و نگار مامان بهار و نگار روزهای ابتدایی تولد
مامان نورسا و إلسا🧿 مامان نورسا و إلسا🧿 ۴ ماهگی