۵ پاسخ

من دوست دارم همون اول چهل هفته حتی یکم زودتر زایمان کنم همش بهم میگن وزن بچه زیاده اگه از چهار کیلو بیشتر بشه باید بری سزارین 🥲

واااای خوشبحالت ب ۴۰ رسیدی من ارزومه زود زایمان نکنم بچم لاغر نشه
تروخدا دعا کن ب ۴۰ برسم نزام😂

۴۰ هفته و ۴ روز اگ‌نزاییدی باید بری القای درد چون دیگ نباید نی نی بمونه

هی خواهر جان چمدونم میخواد این بچه ها باما چکارکنن

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین روزهای ابتدایی تولد
مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی