مامانا چطور رفلاکس پنهانو میشه درمان کرد؟

۴ پاسخ

رفلاکس‌پنهان مصیبت ترین چیزیه که من سر بچه اولم کشیدم
خدا رحم کنه اینبار سراغ بچه دومم نیاد
واقعا زجر کشیدم تا خوب‌شد

درمان نداره

رفلاکس خیلی سخته امروز بچم سه بار اورد بالا هم از دهن هم از دماغ

کاری نمیشه کرد باید صبر کنی تا ۶ الی ۹ ماه

سوال های مرتبط

مامان یارا پسر قشنگم مامان یارا پسر قشنگم ۱ ماهگی