رفلاکس درمان داره؟ میشه کنترلش کرد؟

۴ پاسخ

دارو داره ولی خیلی تاثییر نداره تا ۶ماهگی هم ادامه داره

اره عزیزم دکتر دارو میده
زیرسرش یکم شیب داشته باشه ولی متکا نزاری خطر داره
شیر زیاد بهش نده سعی کن فاصله دار شیر بخوره اروغشم حتما بزنه

زیر سرش چیزی بزار بیاد یکم بالا شیب دار باشه

هروقت شیر دادی۲۰دقیقه عمودی نگهش دار

سوال های مرتبط