۳ پاسخ

هی میخاد سینمو بخوره کلافه شدم. استفراغ میکنه.. زیاد سکسکه میکنه..دهنشو مدل آدامس جویدن میکنه

باید نحوه شیردهی بلد باشی اضافی ندی یسری نکات رعایت کنی بهتر میشه،مثلادجای خوابش باید زو شیب ملایم باشه،موقع شیر دادن باید جوری بچه و سینه رو نگهداری که کمی شیب داشته باشه

درمان قطعی نداره ولی کمتر میشه و اروم تر میشه بچه اگ شیر خودت هم میدی دیگ باید رعایت کنی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۸ ماهگی