بلاخره منم زایمان کردم

۱۲ پاسخ

بسلامتی گلم قدم نو رسیده مبارک از خدمات بیمارستان امام حسی راضی خوب رسیدگی میکنن میشه از تجربه ات درباره بیمارستان بگی ؟البته وقتی مرخص شدی

فدایت💋💋💋

وقت کردی اززایمانت بگو😶😶

ای جانم دردت ایشالا پاقدمش خیرباشه زیرسایه پدرومادربزرگ بشه

مبارک باشه عزیزممم😍🌹

درد داشت کدوم بیمارستان بودی؟

عزیزم بسلامتی قدمش خیر باشه چند هفته بودی دقیقا؟

بسلامتی ایشالا مبارکه 🌹🌹🌹

به سلامتی عزیزم
قدمش مبارک 🥰😍

خدارشکر عزیزم بسلامتی مبارک باشه

سز یا طبیعی

خدا رو شکر و قدمش الهی پر برکت

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۳ ماهگی
مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان یزن مامان یزن ۱۲ ماهگی
مامان ماهان🩵👶🏻 مامان ماهان🩵👶🏻 ۹ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان گل دختر مامان گل دختر ۹ ماهگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها ۷ ماهگی
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۷ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی
مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی