منم بلاخره زایمان کردم 🙂

۱۳ پاسخ

زایمانت چجوری بود
با آمپول بود یا خودت درد داشتی

مبارکه عزیزم
دیروز بستری شدی دیگ

قدم نورسیده مبارک عزیزم بیا تعریف کن چطور بود زایمان

قدمشون مبارکه در پناه خدا باشید

وای عزیزم مبارک باشه من ک هنوز نرفتم میترسم بدم چیکار کنم

منکه خیلی زایمان سختی داشتم 40هفته و 4 روز بودم 12 برج بستری شدم بامداد 14 زایمان کردم خیلی دیر پیشرفت میکردم
ولی خوب شد سزارین نکردم و به امید خدا تموم شد.

منم بالاخره زایمان کردم الان نفسم پیشمه

مبارک باشه عزیزم گفته بودی رحمت بستس چیکار کردی ؟که زایمان کردی ممنون میشم به ماهم بگی بدونیم چ کنیم

عزیزم خوش بحالت زایمان کردی من هنوز دردی ندارم🤣


راستی هوب بود طبیعی؟؟

چند ساعت درد داشتی کلا
مبارک باشه عزیزم

بسلامتی مبارک باشه عزیزم

۴۰ هفته و۲روز
مرسی

مبارک عزیزم چند هفته زایمان کردی

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۳ ماهگی
مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان ماهان🩵👶🏻 مامان ماهان🩵👶🏻 ۹ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان گل دختر مامان گل دختر ۹ ماهگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها ۷ ماهگی
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۷ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی
مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۶ ماهگی
مامان 🩷رز🩷 مامان 🩷رز🩷 ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی