منم بلاخره زایمان کردم 😍😍

۲۴ پاسخ

طبیعی یا سزارین؟
چقدر‌طول‌کشید؟ تجربت بزار‌برامون

مبارکه عزیزدلم طبیعی بودی دردت گرفت یا چی

سلام مبارکه
بچت دستگاه نرفت
نگفتی کدوم بیمارستان و کدوم دکتر بودی

خداروشکر😍
ان شاالله بسلامتی و چهارچشم روشن🤲🤍🌸🫂

قدم نورسیده مبارک باشه عزیزم زایمان طبیعی بود یا سزارین؟

قدم نورسیده مبارک بسلامتی
طبیعی یاسزارین؟

به سلامتی. قدم پر خیر و برکت باشه براتون

دعا کن منم زایمان کنم

مبارکه گلم 😍

مبارک عزیزم منم انشالله فردانوبت دارم برازایمان طبیعی یاسز

بسلامتی خداروشکر مبارکه❤

مبارکه عزیزم زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه

مبارک باشه بسلامتی

مبارکه

مبارکه قدم نورسیده مبارک

مبارکه

قدم نو رسیده مبارک عزیزم 😍❤️

ای جونم مبارکه

طبیعی بودین؟؟

مبارکه قدمش پر از خیر وبرکت ❤

طبیعی یا سزارین

خداروشکر مبارکه قدمش خیر باشه

خوش بحالت مبارکه

مبارکههه

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۳ ماهگی
مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان یزن مامان یزن ۱۲ ماهگی
مامان ماهان🩵👶🏻 مامان ماهان🩵👶🏻 ۹ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان گل دختر مامان گل دختر ۹ ماهگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها ۷ ماهگی
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۷ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی
مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۵ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۶ ماهگی
مامان 🩷رز🩷 مامان 🩷رز🩷 ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی