۸ پاسخ

اتفاقا برامن خیلی زود گذشت..یکمم درد گودی کمر داشتم وگرنه اوکی بود این ماه

۶ماهگی مثل برق میگذره

عالی‌ودیرگذر

هفته دیگه خدا بخواد به ۶سلام میدم ۵ خیلی دیر گذشت خدا کنه ۶ زودتر بره

شما حرکتهای نی نی روچطوری حس می‌کنی ؟

علائم چیزی نداره فقط روزا اصصلا نمیگذره.هرسال به نظرم زود عید میشد.امسال انگار هرروز یه ساله

نمیکذرهههع

علایم خاصی نداشتم فقط خیلی دیر گذشت ماه ششم برام🥲

سوال های مرتبط

مامان مهربُد🩵 مامان مهربُد🩵 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری