سلام
مامانا ۲۲ هفته از علائمتون بگید لطفا

۸ پاسخ

هیچی😐

هیچ والا.فقط اندازه دنیا غذا میخورم.ضربه هاش شدیدتر شده کم کم از رو شکمم دیده میشه

دائم گشنه،استراحت نسبی،جفتم یه کوچولوپائینه زیادنگران کننده نیست،بعضی وقتا درداپریودی میپیچه تودلم،همش مسیرتخت سرویس بهداشتی ام،خستم،همین 😁

علائم من سه تاس کمردرد و کمردرد و کمردرددددد😭😭😭😁

ب نام خدا هیچی

هیچی😑

تکون ها و ترک ها کم کم شروع میشه، من باز اشتهام کمتر شده

من ۲۱هفتم ولی هنوزحسش نمیکنم ویارخاصی ندارم طبیعیم ولی تنبلم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری