سلام این سونو خوبه برای بار اول؟؟

تصویر
۶ پاسخ

سلام دوستان من برنامه رو نصب کردم و هفته شیش بارداری هستم ولی تو برنامه میزنه هفته هفتم چجوری درس کنم که دقیق باشه

عزیزم چند ماه اقدامی
چند روز بعد موعدت بیبی زدی مثبت شد
علائمت چی بود؟

نگران نباش زود رفتی سونو دو هفته دیگه بری جنینم تشکیل شده

فندوق کوچولو برای منم دعا کن خیلی خوشحال شدم🥹

او خدا مبارکه ❤️ماشالا

جنین هنوز تشکیل نشده انگاری
گفتن ساک تشکیل شده تازه با ۵ روز تاخیر رفتم سونو

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۵ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری