سلام خانما سونوی وزن بهتره چند هفته برمم؟؟

۵ پاسخ

من یه بار ۲۶ رفتم
یه بارم ۳۱ میخوام برم
زودتر بری بهتره وزنش کم باشه پیگیری میکنی
۲۸ برو بنظرم

۳۲

30 من رفتم بهتره،اگ وزنش کم باشه وقت داری برا جبران

دکترم از 31 تا 34 هفته برام نوشت
من 32 هفته رفتم

31تا34

سوال های مرتبط

مامان دخترم و تودلی💖 مامان دخترم و تودلی💖 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دو دلبر🥹😍 مامان دو دلبر🥹😍 ۱۲ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ودوم بارداری