۴ پاسخ

واسه رشد قد و استخون بندی نی نی ها خوبه
ولی بله یبوست اوره

از چند ماهگی مجازه

شنیدم برای استخوان خوبه مثلا کسایی که درد استخوان دارن یا پوکی استخوان
بله زیادتر از حد اگر مصرف بشه یبوست میاره

بزن گوگل
من. میدم به دخترم

سوال های مرتبط

مامان ائل آی مامان ائل آی ۱ سالگی
مامان هامین💙 مامان هامین💙 ۲ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری